How to Use Trending Topics to Build Links and Boost Traffic 760x400 - لینک سازی و افزایش ترافیک با موضوعات جذاب

لینک سازی و افزایش ترافیک با موضوعات جذاب

افزایش ترافیک و لینک بیشتر از جمله اهداف اصلی بهینه سازی موتور جستجو می باشند. چه شما یک کارشناس سئو باشید و چه مدیر یک وبسایت، به خوبی می دانید که یک محتوای سئومدار، کلید اصلی دریافت لینک های باکیفیت و ترافیک ارگانیک است. ممکن است گاهی اوقات احساس کنید ذهنتان پر از ایده های جدید است و گاهی اوقات حسی از ناکامی برای یافتن موضوع محتوا به شما دست دهد. خوشبختانه، با توجه به رویدادهای اخیر و موضوعات مورد توجه، شما به راحتی می توانید محتوایی که قابل اشتراک، قابل کلیک و قابل لینک گذاری است را توسعه دهید. روش های متعددی برای استفاده از موضوعات رایج و گرایش یافته به منظور افزایش ترافیک و جذب لینک وجود دارند که در ذیل به آن ها اشاره شده است:

به دنبال فرصت باشید

وقتی بدانید چه موضوعاتی بیشتر مورد گرایش واقع می شوند، می توانید به دنبال فرصت برای ایجاد محتواهای جذاب و جدید باشید. انجام این کار چیزی فرارتر از تالیف یک مقاله موجود و حتی یک مقاله در مورد رویداد اخیر است. اکنون وقت آن رسیده که فراتر از محتواهای موجود فکر کنید. به جای گردش در وبسایت ها برای ایده گرفتن، بهترین کار تکیه بر اطلاعات و برند خودتان است. اگر شما هدف برند و آنچه که مخاطب به دنبال آن است را بدانید، شناخت فرصت های تولید محتوا بسیار آسان خواهد بود. وقتی به دنبال فرصتی برای تولید محتوا هستید سوالات زیر را از خود پرسیده و به آن ها پاسخ دهید.

  • چه نوع محتوایی قابلیت لینک سازی بیشتر دارد؟
  • رقبای شما در مورد چه موضوعی صحبت می کنند؟
  • مخاطب در این لحظه به چه چیزی علاقمند است؟
  • چه چیزی در گذشته کارآمدتر بوده است؟
  • آیا چیزی هست که وبسایت های دیگر به آن اشاره نکرده اند؟

یک محتوای جذاب و قابل اشتراک تولید کنید

یکی از مزایای تولید محتوا در راستای موضوعات رایج و مورد توجه، ریسک بسیار پایین و نتیجه عالی می باشد. راه های زیادی برای تولید محتوایی که بتواند لینک دریافت کند و ترافیک را افزایش دهد وجود دارند از جمله:

انتخاب بهترین قالب

به این فکر کنید که چه قالبی برای محتوای شما جذاب تر است و می تواند مخاطب را به خود جذب کند. هنگامی که صحبت از موضوعات جذاب و مورد توجه مردم می شود، افراد می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کنند. شما باید به آن ها نشان دهید که محتوای اصلی شما در مورد چیست و نکته اصلی آن چه می باشد. هر چه سریع تر مخاطب به این موارد دست یابد، شانس انتشار محتوای شما نیز بالاتر خواهد رفت.

هدف قرار دادن مخاطبان بیشتر

وقتی یک نوشته با هدف بازایابی محتوا خصوصاً برای دریافت لینک می نویسید، مخاطبان شما افراد خاص می باشند. اما اگر هدف خود را جذب مخاطبین بیشتر قرار دهید، محتوای شما در شبکه اینترنت بیشتر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

افزودن تصویر، فیلم و اینفوگرافیک

افزودن عکس، فیلم، اینفوگرافیک و … به محتوای خود مخاطب را بیشتر علاقمند می کند تا محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارد. این منجر به جذب افرادی می شود که خواهان دریافت اطلاعات از روش های مختلف نظیر صوتی، تصویری و نوشتاری هستند.

بهینه سازی به منظور جستجوی محتوا

اگر ترافیک و لینک اهداف اصلی شما باشند، شما می خواهید محتوای خود را برای موتورهای جستجو ارتقاء دهید. اگر هنوز به سئو مطلوب دست نیافته اید، می توانید با یک بازاریاب محتوا و یا کارشناس سئو مشورت نمائید.

بهینه سازی برای اشتراک گذاشتن محتوا

به اشتراک گذاشتن محتوا توسط مخاطبان ساده تر از چیزی است که فکر می کنید. این بدان معنی است که در وب سایت خود گزینه هایی برای اشتراک گذاری در نظر بگیرید. این گزینه ها می توانند شامل یک عنوان و یا توصیف جذاب و درگیرکننده برای مخاطب بوده و یا اینکه یک تصویر در پست شما باشد.