backlink tips 120917 - 7 راهکار لینک سازی سایت های تجاری کوچک

۷ راهکار لینک سازی سایت های تجاری کوچک

لینک سازی کار نسبتاً سختی است خصوصاً اگر حوزه کار شما محدود باشد زیرا به راحتی نمی توانید همانند یک برند شناخته شده لینک جذب کنید. اما در هر صورت اگر کسب و کار کوچکی دارید و زمان و منابع شما محدود می باشند مطمعناً هر موقع بخواهید لینک سازی کنید باید از راهکارهای اصولی پیروی نمائید. این راهکارها به شرح زیر می باشند:

 

از جامعه بومی حمایت کنید

سازمان های خیریه همواره به دنبال حامیان مالی هستند اما خود را به این سازمان ها محدود نکنید و  به مدارس و پروژه های سود آور نیز توجه نمائید. افرادی که به اسپانسر نیاز دارند داوطلب بالقوه برای بک لینک محسوب می شوند. به جای حمایت از تمام افرادی که به شما لینک می دهند به دنبال چیزی باشید که برای مشتریان هدف حائز اهمیت است. این راهکار به سرمایه گذاری پولی نیاز دارد، اما تلاش کمتری نسبت به ایده های دیگر می طلبد. هدف از لینک سازی صرفاً تمرکز بر لینک ها نیست بلکه شما لینک هایی را نیاز دارید که به ترافیک تبدیل شوند.

 

با وبلاگ نویسان محلی و خوش نام ارتباط برقرار کنید

مشهورترین وبلاگ نویسان شهر شما چه کسانی هستند؟ این محتوا نویسان مسلماً محتواهای بسیار عالی و پایدار برای خوانندگان خود می نویسند. در واقع آنها در هر برهه از زمان محتوا نویسی می کنند. این افراد را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و در وبلاگ آنها ثبت نام نمائید. زمانی که مطلب آن ها به نظرتان جالب است کامنت بگذارید و در کل رابطه واقعی با آنها ایجاد کنید. به عنوان صاحب یک کسب وکار کوچک، شما از وبلاگ نویسان بومی شانس بیشتری دارید. این افراد ممکن است قدرت و شهرت یک وبلاگ نویس مشهور را نداشته باشند، اما بک لینک های آنها به وب سایت شما مرتبط خواهد بود.

 

هزینه کمک آموزشی در نظر بگیرید

حامی سازمان های محلی شدن و تخصیص اعتبار برای مدارس و کالج ها بهترین روش های دست یابی به بک لینک های آموزشی می باشد. در واقع این راهکار به تخصیص هزینه آموزشی برای دانش آموزان و دانش جویانی که در ارتباط با کسب و کار شما هستند اشاره دارد. اگر شما یک دلال معاملات ملکی هستید از دانش آموزان بخواهید در مورد آینده صنعت مسکن یک مقاله بنویسند. سپس به ادارات کمک مالی در مدارس مراجعه کرده و از آنها بخواهید هزینه ای که به آنها پرداخت کردید را بین دانش آموزان پخش نمایند. شما باید کمی بودجه برای این کار کنار بگذارید. این روش از موثرترین روش های لینک سازی است که واقعا به دانش آموزان نیازمند کمک می کند. حوزه کارکمپین خود را به مناطق محلی که در آن فعالیت دارید محدود کنید یا بر روی مدارس با یک دپارتمان بزرگ که با صنعت شما مطابقت دارند، تمرکز نمائید. علاوه بر این، بعد از اینکه  برند را انتخاب کردید، می توانید برای پوشش اضافی و بک لینک احتمالی مطبوعات منتشر کنید.

 

پست های میهمان برای سایت های صنعتی بگذارید

سایت هایی را پیدا کنید که نویسنده میهمان می پذیرند. اطلاعات تماس ویراستار را یادداشت کنید. سپس یک موضوع مناسب برای آنها شرح داده و آنها را متقاعد کنید. در نهایت برای آنها محتوا بنوسید. پست های میهمان  بیش از یک بک لینک فراهم می کنند. زمانی که شما یک پست میهمان در سایتی که مخاطب آن مشتریان هدف شما هستند ثبت می کنید، آن ها می توانند ترافیک را به سمت شما هدایت کنند. وجود یک نام و نشانی از شما در این سایت ها وضعیت برند شما را ارتقاء خواهد داد. کسب و کارهای کوچکی که در سایت های مشهور پست میگذارند کمی با مشکل مواجهه می شوند. به جای رفتن به دنبال وب سایت های بزرگ، مقالات را در سایت های کوچک و مرتبط با موضوع کسب و کار خود منتشر کنید.

 

یک مطالعه موردی یا ضمانت نامه پیشنهاد دهید

در حرفه شما از چه محصولات نرم افزاری استفاده می شود؟ اگر از آن ها راضی هستید، به این کمپانی ها پیشنهاد شرکت در یک مطالعه موردی دهید یا ضمانت نامه کتبی یا شفاهی به آنها ارائه نمائید.  رسم متداول برای برندها این است که به کسب و کارهایی که در مطالعات موردی عنوان شده اند به منظور قدردانی از نفع اجتماعی لینک زده می شود.  با نمایندگان فروش تماس بگیرید. بگذارید آن ها بدانند که محصول یا سرویس آن ها چقدر به شما کمک کرده و شما مایل به ارائه رضایت نامه کتبی یا شفاهی به آن ها هستید.

 

برای عنوان های لینک نشده مجدداً تقاضا کنید

این مورد شاید یکی از ساده ترین راهکارهای لینک گذاری باشد. هر روز برندهای کوچک یا بزرگ در سایت ها عنوان می شوند. گوگل آلرت های رایگان برای  “[your brand name goes here]”و “[yourdomain.com]” همانند نام اعضای برجسته تیم خود در نظر بگیرید. اگر یک وبسایت شما را بدون حتی یک لینک عنوان کرد مسئله ای نیست. این یک مخاطب دوست داشتنی است که قبلا فکر کرده شما ارزش یادآوری برای خوانندگان آنها را دارید. برای آنها عادی است که به سایت شما لینک بزنند،  بنابراین خوانندگان آن ها می توانند اطلاعات بیشتری در مورد شما بدست بیاوند. قبل از اینکه مورد بی توجهی واقع شوید تمام موارد را بررسی کنید. اگر یک سایت به روش منفی به کسب وکار شما اشاره کرد نباید برای لینک از آنها سوال کنید در عوض، این را یک فرصت برای ارزیابی بازخورد آنها و اینکه چگونه باید با کسب و کار خود وفق پیدا کنید در نظر بگیرید.

 

محتوای خود را ارتقاء دهید

شما قبلاً وبلاگ نوشته اید و در وب سایت تجاری کوچک خود محتواها را به اشتراک گذاشته اید. آیا در کنار اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی کار خاصی برای ارتقاء محتوای خود انجام داده اید؟ به اینترنت مراجعه کنید. وبلاگ های آنلاین زیادی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که محتوای خود را به اشتراک بگذارید نظیر  Medium، LinkedIn و …. آنها علارغم حجم عظیم داده های خود تمایل به رتبه بندی کلمات کلیدی شما دارند. برای وبلاگ خود یک محتوا بنویسید و به وب سایت خود یک لینک کنونیکال بزنید. علاوه بر آن شما می توانید در سایت های اجتماعی و تابلوهای پیغام آنلاین به محتوای خود لینک بدهید.

راهکارهایی که با کسب و کار شما در ارتباط هستند را بازبینی کنید و قبل از اینکه به بخشی از محتوا برای اطلاعات بیشتر بر روی وب سایت خود اشاره نمائید، مهارت در کسب و کار خود را نشان دهید تا بازخوردی که مناسب شماست دریافت کنید. این کار را به طور مستمر انجام دهید و یک نام برای خود در فضای اینترنتی بسازید. کاربران سایت ها شروع به فالو کردن شما می کنند خصوصاً برای اینکه بازخوردهای شما را ببینند. این کار تاثیر بسزایی بر ترافیک سایت خواهد گذاشت. وقتی صحبت از ترافیک می شود این راهکار در خصوص لینک های فالو نشده نتیجه می دهد. لینک های فالو نشده برای پیشبرد ترافیک بسیار ارزشمند هستند. لینک ها یکی از فاکتورهای ارتقاء رتبه بندی جستجو بوده و ترافیک آن چیزی است که شما واقعاً به دنبال آن هستید.