4 Link Building Tips for International SEO 760x400 - 3 راهکار لینک سازی در سئو بین المللی

۳ راهکار لینک سازی در سئو بین المللی

لینک سازی یکی از فعالیت های کلیدی برای یک استراتژی موفق سئو و شاید یکی از مهم ترین حوزه های سئو با توجه به سئو کسب و کارهای محلی برای وب سایت های جهانی است.

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که اهمیت لینک سازی را در سئو پر رنگ تر می کنند. این دلایل به شرح زیر هستند:

  1. کار زیادی برای وب سایت های محلی انجام نمی شود زیرا آن ها محلی شده اند و همواره مورد توجه قرار می گیرند.
  2. مدیران وبسایت ها بر روی بهینه سازی محتوا برای وب سایت های محلی تمرکز می کنند.
  3. مدیران وبسایت ها از اهمیت لینک سازی برای سایت های محلی آگاه هستند اما منابع محلی ندارند و نمی دانند چگونه در مورد لینک سازی در هر بازار سوال بپرسند.

چهار راهکار لینک سازی زیر حتی توسط کمپانی هایی که منابع آن ها محدود است قابل اجرا می باشند. آن ها را مطالعه نمائید.

بهره مندی از وب سایت هایی که به سایت های متحد لینک می زنند

اکثر وب سایت ها معمولاً با یک یا دو زبان مشترک بین چند کشور شروع به کار می کنند، از این رو این وب سایت های اصلی لینک های فراوانی دارند که از وب سایت های خارجی دریافت شده اند نه اینکه از وب سایت های محلی تازه تاسیس گرفته شده باشند. هنگامی که سایت های اصلی و هدف از یک زبان مشابه مانند انگلیسی برای آمریکا و استرالیا استفاده می کنند، بیشتر می توان لینک های باکیفیت پیدا کرد. دلیل این امر این است که اکثر مدیران وقتی سایت خود را راه اندازی می کنند به دلیل پیدا نکردن وبسایت برای کسب و کار محلی خود به وب سایت های اصلی لینک می زنند. وقتی شما برای کسب و کار محلی یک سایت راه اندازی می کنید، بیشتر مدیران لینک های خود را به روزرسانی نمی کنند. اما به نظر می رسد اگر اکثر مدیران وبسایت ها در کشوری با زبان خاص مانند ژاپنی یا کره ای باشند، لینک های خود را به روز رسانی خواهند کرد.

استفاده مفید از شرکت های ثبت شده و فعالیت های بازاریابی ادارات محلی

این راهکار یکی دیگر از روش های افزودن لینک به وب سایت های محلی شماست. وب سایت های اطلاعاتی بسیاری وجود دارند که محتوای خود را به صورت جهانی با زبان های مختلف ارائه می دهند. هنگامی که آن محتوا بومی سازی شد، لینک ها اغلب بدون تغییر باقی می مانند.

بررسی لینک های موجود در سایت های محلی رقیب

بررسی لینک های وب سایت رقیبان شما ممکن است بسیار ساده به نظر برسد و راهکاری کاملاً واضح باشد اما بنا به دلایلی بیشتر کمپانی ها به آن توجه ویژه دارند. کاوش در یک بازار ناشناخته و در بین زبان های مختلف می تواند ترسناک باشد و ممکن است یک کارشناس سئو را در مسیر ساخت لینک معمولی هدایت کند. احتمالاً شما لیستی از رقبای خود در هر کشور دارید، اگر ندارید به دنبال پیدا کردن وب سایت هایی باشید که به رتبه بندی عالی و مستمر برای کلمات کلیدی هدف شما دست یافته اند. از این رو پس از تهیه لیست شروع به تحقیق و بررسی آنها کنید.